"להוות גורם משמעותי התורם להקטנת הפערים בחברה על ידי ייצור ואספקה של מוצרים מעולים ונגישים לכלל הציבור בדגש לאלו שאינם יכולים או אינם רוצים לבזבז הון על ריהוט איכותי ויפה וכל זאת תוך מתן שירות מעולה והוגן ללקוחות, פרנסה טובה, מהנה ומספקת לעובדים ולספקים ולהטיב עם כל הגורמים הקשורים לחברה"
עוד קצת עלינו

בכל יום מסופקות כ-100 הזמנות ללקוחות הפרושים ברחבי הארץ ומותקנים בבתיהם כשהם תקינים ואיכותיים, לשביעות רצונם המלאה. דבר שהוא לגמרי לא מובן מאליו בענף ומהווה אתגר לא פשוט הגורם להרבה חברות רהיטים להעלם מהמפה.
החברה פיתחה תוכנה ייחודית המאפשרת ניהול מיטבי של תאום האספקה לבית הלקוח כבר בזמן ההזמנה בחנות. זוהי תוכנה המנהלת את מצבת המשאיות, יכולות היצור והמלאים מצד אחד ואת הביקושים הכוללים את המוצרים המוזמנים וכתובות הלקוחות מצד שני, בתהליך של שניות בודדות מתבצעים אלפי חישובים המתייחסים לכל הנתונים ומתקבל תאריך אופטימלי לאספקת ההזמנה והחברה מתחייבת לעמוד בתאריך זה ואכן תמיד עומדת בו מבחינתה, מערכת זו מאפשרת לחברה לאחד הזמנות מאזור גאוגרפי מצומצם למשאית מרוכזת אחת תוך ייעול תהליך הייצור והאספקות.

כדי לשמור על יעילות ולהיות מאוד מדויקים לאורך כל הדרך, החברה נדרשת לעמוד בכל המשימות שבדרך בדייקנות: רכישת חומרי הגלם להזמנה, ייצור ההזמנה, הכנתה למשלוח והעמסת למשאיות. גם הלקוח נדרש לשיתוף פעולה: הוא צריך לדאוג שהחדר יהיה פנוי לקבלת הריהוט החדש, שיהיה משהוא בבית לקבל את ההזמנה ולשלם למרכיב העצמאי עבור דמי המשלוח וההרכבה.
בכל אחד מהשלבים אנו שואפים לאיזון הנכון והמדויק: לדוגמה- חומרי הגלם-מצד אחד אפשר לצפות בזהב את כל הריהוט, הגימור יהיה מושלם כמו תכשיט אך העלות תרקיע לשמיים והמחיר לא יאפשר לאף אחד לרכוש, מצד שני, אפשר גם ללכת לקיצוניות האחרת ולבחור חומרי גלם מסוג ז', אכן המחיר יהיה נמוך בהרבה אך החדר לא ישרוד ויראה רע תוך זמן קצר. כל נושא ונושא נבדק, מתקיימים דיונים, ומתבצעים מחקרים וניתוחים, נבחן מה ניתן ללמוד מחברות מובילות בעולם ועולים רעיונות מחוץ לקופסא כדי למצוא את האיזון המושלם שיתאים לצרכי הלקוחות. דוגמא נוספת- ניתן לשלוח הזמנות ללקוחות בכל יום שירצו ובכל שעה שיבחרו ללא קשר להזמנות אחרות באזור, דבר זה לכאורה יהיה מאוד נוח ללקוח אך יוריד את יעילות המרכיב, יכפיל או ישלש את דמי המשלוח ויאלץ אותנו לגבות כסף רב ומיותר כמו ההבדל בין מונית שירות לבין מונית ספיישל מצד שני אפשר גם לחכות חצי שנה עד שיאספו מספיק הזמנות מרחוב אחד ולהוזיל את העלויות אף יותר אולם אז לקוחות יאלצו להמתין זמן רב מדי, גם בדוגמא זו מצאנו את האיזון הנכון והמדויק למרבית המצבים וכך גם בכל שאר תחומי הפעילות של החברה: ייצור, שיווק, פרסום, עיצוב, תמחור, מלאים, רכש, כספים, כוח אדם, ציוד ומכונות, בכל תחום מתחומי העיסוק של החברה נעשה מאמץ למצוא את נקודת האיזון המדויקת והסבירה כלפי כל הגורמים.
שביעות רצון גבוה מאוד מצד כל המעורבים בחברה: 98.5% מהלקוחות מדווחים בסקרים שירכשו שוב וימליצו לקרובים/חברים לרכוש ברהיטי דורון, ולראיה 55% ממכירות החברה מגיעות מלקוחות חוזרים ובעקבות המלצות לקוחות. ספקים עושים מאמצים רבים להיות תחרותיים ולעבוד עם החברה, אחוז גבוה של העובדים מביע נאמנות ונשאר לעבוד בחברה שנים רבות, נתח השוק של החברה הולך ועולה משנה לשנה, והמתחרים שנשארים מאותגרים ונאלצים לנהוג בצורה דומה עד כמה שיכולים.
חומרי הגלם שלנו
הלוחות מיוצרים משבבי עץ עדינים המעובדים עם שרף, עוברים תהליך אידוי וכבישה בטמפרטורה ולחץ גבוהים לאמידות לאורך זמן. הלוחות מצופים בציפוי מלמין איכותי בשכבה כפולה עם הגנה מרבית נגד שריטות...
לוח P5 בעל התנגדות ללחות ורטיבות, הינו לוח בעל צפיפות גבוהה ודחוסה של שבבי עץ טבעי, אשר במהלך ייצורו מותז על שבבי העץ חומר הדוחה לחות, החומר נספג בשבבים ובסיום התהליך העץ נדחס במכבש חם ללוח אחיד ואיכותי המונע ספיגת רטיבות ולחות...
איכות
ריהוט פרקטי, מעוצב ואיכותי
אחריות
שירות מעולה ותעודת אחריות ל-3 שנים
מחיר
מחירים מעולים ונגישים לכל