• כאן תוכלו להכיר אותנו קצת יותר...
בשנת 1949 ע"י משפחת שוינקלשטין. בשנים 1992 - 2004 נוהלה ע"י אבי שוינקלשטין בנם של המייסדים. החברה כללה אז מפעל יצרני עם ציוד ישן, העסיקה כ-16 עובדים, 2 חנויות קטנות והיקף המכירות עמד על כ-2 הזמנות ביום. ב-2005 החברה נרכשה ע"י אופיר ליבר.
הגלגל מסתובב קדימה במרץ רב: החברה מעסיקה כ-100 עובדים בשכר הולם ויחסי עבודה מדהימים, בבעלותה מפעל מודרני וחדשני, 11 סניפים יפיפיים והיקף מכירות של כ-100 הזמנות ביום. האיכות עלתה לאין שיעור, המחירים לצרכן ירדו בכ-30% העובדים משתכרים פי 2 בממוצע על אף ששעות העבודה צומצמו (מעט שעות עבודה באיכות גבוה => מגבירה יעילות, תפוקה, בריאות, סיפוק, זמן למשפחה ואושר), הספקים מרוצים מהיקפי הרכישות ונהנים מתשלומים בזמן, אווירת העבודה והיחסים מצוינים בין כל הגורמים המעורבים בחברה.
שחברה קטנה וותיקה גדלה מיצור ושיווק של -2 הזמנות יומיות ל-100, פי 50 ? ובכן, החברה שמה דגש מיוחד על שיתוף ושקיפות של כל הגורמים המעורבים ועל ניהול יעיל וחכם לאורך כל התהליך: שיווק, רכש, ייצור, ואספקה לבית הלקוח, תוך הבנה שכל שקל שיבוזבז בתהליך יגיע למחיר שהצרכן ישלם שלא לצורך, ולכן חיסכון ע"י תהליך יעיל חכם ואחראי מאפשר מחירים נמוכים ללקוח תוך שיפור האיכות והשירות דבר המגדיל את הביקושים, המכירות והרווח ובסופו של דבר מאפשר תגמול הולם לעובדים, עמידה בהתחייבויות לבנקים, ספקים ומוסדות, יצירת רווח משמעותי המאפשר השקעה ברכישת ציוד מהמתקדמים בעולם המאפשר המשך גידול ביכולות היצור המתורגמים להוזלה נוספת של המחירים וחיסכון משמעותי נוסף ללקוח תוך המשך שיפור המוצר, השירות ורווחי החברה וחוזר חלילה, תהליך זה יוצר יחסי WIN WIN עם כל הגורמים הקשורים לחברה: לקוחות, עובדים, ספקים, נותני שירותים ומוסדות (ואפילו רשות המסים..) וכן, גם תמורה נאה לבעלים שהשקיע וסיכן את כספו, זמנו ומרצו.
להשגת תוצאות אלו נדרשים כל הגורמים הקשורים לחברה לפעול יחד: עובדים, לקוחות, ספקים ונותני שירות. נהוג לומר "הלקוח תמיד צודק" זה נכון בד"כ אך מה לגבי הספקים? העובדים? מה אם הם צודקים? הרי אין צד במשוואה שחשוב פחות או שאינו משפיע על התפקוד והיעילות של החברה כולה הפועלת כמו תזמורת בה לכל כלי תפקיד הדורש ביצוע ותיזמון מדויק, אם ספק לא יספק בזמן או באיכויות שסוכמו שאר חלקי המערכת יפגעו: העובדים, הלקוחות ספקים אחרים ואם עובד לא יבצע את המוטל עליו שאר המערכת תשלם, כך גם לקוח שלא ישלם בזמן או יטריד ללא הצדקה עובדים או לא יהיה נוכח בעת הגעת הריהוט לביתו ייצר כשל ותגובת שרשרת שתעלה משאבים וכספים מיותרים ועל כן כל חלק בתהליך משפיע על כלל התזמורת והיצירה, ברהיטי דורון כל גורם מחויב לתהליך, מכולם מצופה לבצע את תפקידם כפי שהוגדר וסוכם עימם ולכולם מגיעה תמורה הולמת, ולכן כל גורם המהווה נזק חוצה קווים והופך ל-"אויב" החברה וחזונה ולא חשוב אם הוא עובד, ספק, לקוח, בנק, מוסד, מכונה, מבנה, כלי עבודה. הוא ינותק מהחברה לטובת הכלל.
ברהיטי דורון עובדים ומתפרנסים כ-100 עובדים. כל אחד ואחת מהם מכיר, מסכים, מכבד וגאה במדיניות זו ומשתתף בעשייה ובשיפור היעילות (אם תשאלו כל אחד ואחת מהם מובטחת לכם הרצאה ארוכה ותומכת בנושא), מאנשי מח' עיצוב המוצרים העושים ככל יכולתם לעצב מוצרים הנותנים מענה מדויק, נכון וחסכוני לצרכי הלקוחות (המוצרים משתתפים וזוכים בתחרויות עיצוב), דרך הספקים שעמלים עם כל הצוות בבחירת חומרי הגלם הנכונים ביותר למשימה במחירים הנכונים ביותר (זוכרים? כל שקל מיותר יגיע למחיר), המשך בעובדים בתהליך ייצור המשלב את שיא הטכנולוגיה עם הציוד הטוב והמתקדם בעולם עם שיטות עבודה וידע רב שנרכש והצטבר לאורך הדרך, תוך ניצול החומרים בצורה מיטבית וחסכונית עם פחת נמוך הנחשב לתקדים בענף בארץ ובעולם, ציוד המאפשר ייצור כמותי התומך בביקושים הגבוהים שרק הולכים וגדלים מדי שנה.
חזון החברה

"להוות גורם משמעותי התורם להקטנת הפערים בחברה על ידי ייצור ואספקה של מוצרים מעולים ונגישים לכלל הציבור בדגש לאלו שאינם יכולים או אינם רוצים לבזבז הון על ריהוט איכותי ויפה וכל זאת תוך מתן שירות מעולה והוגן ללקוחות, פרנסה טובה, מהנה ומספקת לעובדים ולספקים ולהטיב עם כל הגורמים הקשורים לחברה"

עם רהיטי דורון אתה לא חייב להיות בעשירון עליון ובעל ממון רב כדי ליהנות מרהיטים מעולים ושימושיים עם שירות מצוין.

עוד קצת עלינו

בכל יום מסופקות כ-100 הזמנות ללקוחות הפרושים ברחבי הארץ ומותקנים בבתיהם כשהם תקינים ואיכותיים, לשביעות רצונם המלאה. דבר שהוא לגמרי לא מובן מאליו בענף ומהווה אתגר לא פשוט הגורם להרבה חברות רהיטים להעלם מהמפה.

החברה פיתחה תוכנה ייחודית המאפשרת ניהול מיטבי של תאום האספקה לבית הלקוח כבר בזמן ההזמנה בחנות. זוהי תוכנה המנהלת את מצבת המשאיות, יכולות היצור והמלאים מצד אחד ואת הביקושים הכוללים את המוצרים המוזמנים וכתובות הלקוחות מצד שני, בתהליך של שניות בודדות מתבצעים אלפי חישובים המתייחסים לכל הנתונים ומתקבל תאריך אופטימלי לאספקת ההזמנה והחברה מתחייבת לעמוד בתאריך זה ואכן תמיד עומדת בו מבחינתה, מערכת זו מאפשרת לחברה לאחד הזמנות מאזור גאוגרפי מצומצם למשאית מרוכזת אחת תוך ייעול תהליך הייצור והאספקות.

כדי לשמור על יעילות ולהיות מאוד מדויקים לאורך כל הדרך, החברה נדרשת לעמוד בכל המשימות שבדרך בדייקנות: רכישת חומרי הגלם להזמנה, ייצור ההזמנה, הכנתה למשלוח והעמסת למשאיות. גם הלקוח נדרש לשיתוף פעולה: הוא צריך לדאוג שהחדר יהיה פנוי לקבלת הריהוט החדש, שיהיה משהוא בבית לקבל את ההזמנה ולשלם למרכיב העצמאי עבור דמי המשלוח וההרכבה.

בכל אחד מהשלבים אנו שואפים לאיזון הנכון והמדויק: לדוגמה- חומרי הגלם-מצד אחד אפשר לצפות בזהב את כל הריהוט, הגימור יהיה מושלם כמו תכשיט אך העלות תרקיע לשמיים והמחיר לא יאפשר לאף אחד לרכוש, מצד שני, אפשר גם ללכת לקיצוניות האחרת ולבחור חומרי גלם מסוג ז', אכן המחיר יהיה נמוך בהרבה אך החדר לא ישרוד ויראה רע תוך זמן קצר. כל נושא ונושא נבדק, מתקיימים דיונים, ומתבצעים מחקרים וניתוחים, נבחן מה ניתן ללמוד מחברות מובילות בעולם ועולים רעיונות מחוץ לקופסא כדי למצוא את האיזון המושלם שיתאים לצרכי הלקוחות. דוגמא נוספת- ניתן לשלוח הזמנות ללקוחות בכל יום שירצו ובכל שעה שיבחרו ללא קשר להזמנות אחרות באזור, דבר זה לכאורה יהיה מאוד נוח ללקוח אך יוריד את יעילות המרכיב, יכפיל או ישלש את דמי המשלוח ויאלץ אותנו לגבות כסף רב ומיותר כמו ההבדל בין מונית שירות לבין מונית ספיישל מצד שני אפשר גם לחכות חצי שנה עד שיאספו מספיק הזמנות מרחוב אחד ולהוזיל את העלויות אף יותר אולם אז לקוחות יאלצו להמתין זמן רב מדי, גם בדוגמא זו מצאנו את האיזון הנכון והמדויק למרבית המצבים וכך גם בכל שאר תחומי הפעילות של החברה: ייצור, שיווק, פרסום, עיצוב, תמחור, מלאים, רכש, כספים, כוח אדם, ציוד ומכונות, בכל תחום מתחומי העיסוק של החברה נעשה מאמץ למצוא את נקודת האיזון המדויקת והסבירה כלפי כל הגורמים.

שביעות רצון גבוה מאוד מצד כל המעורבים בחברה: 98.5% מהלקוחות מדווחים בסקרים שירכשו שוב וימליצו לקרובים/חברים לרכוש ברהיטי דורון, ולראיה 55% ממכירות החברה מגיעות מלקוחות חוזרים ובעקבות המלצות לקוחות. ספקים עושים מאמצים רבים להיות תחרותיים ולעבוד עם החברה, אחוז גבוה של העובדים מביע נאמנות ונשאר לעבוד בחברה שנים רבות, נתח השוק של החברה הולך ועולה משנה לשנה, והמתחרים שנשארים מאותגרים ונאלצים לנהוג בצורה דומה עד כמה שיכולים.

חומרי הגלם שלנו

הלוחות מיוצרים משבבי עץ עדינים המעובדים עם שרף, עוברים תהליך אידוי וכבישה בטמפרטורה ולחץ גבוהים לאמידות לאורך זמן. הלוחות מצופים בציפוי מלמין איכותי בשכבה כפולה עם הגנה מרבית נגד שריטות...

להמשך קריאה

לוח P5 בעל התנגדות ללחות ורטיבות, הינו לוח בעל צפיפות גבוהה ודחוסה של שבבי עץ טבעי, אשר במהלך ייצורו מותז על שבבי העץ חומר הדוחה לחות, החומר נספג בשבבים ובסיום התהליך העץ נדחס במכבש חם ללוח אחיד ואיכותי המונע ספיגת רטיבות ולחות...

להמשך קריאה



איכות

ריהוט פרקטי, מעוצב ואיכותי

אחריות

שירות מעולה ותעודת אחריות ל-3 שנים

מחיר

מחירים מעולים ונגישים לכל